Saturday, January 25, 2014

Handmade relief carved ceramic thistle tile

http://earthsongtiles.com
http://facebook.com/earthsongtiles

~Happy Robert Burns Day~
I mind it weel, in early date,


When I was beardless, young, and blate,

An' first could thresh the barn,

Or haud a yokin' at the pleugh;

An' tho' forfoughten sair eneugh,

Yet unco proud to learn;

When first amang the yellow corn

A man I reckon'd was,

An' wi' the lave ilk merry morn

Could rank my rig and lass,

Still shearing, and clearing

The tither stooked raw,

Wi' claivers, an' haivers,

Wearing the day awa.



Ev'n then a wish (I mind it's pow'r),

A wish, that to my latest hour

Shall strongly heave my breast -

That I for poor auld Scotland's sake

Some usefu' plan or beuk could make,

Or sing a sang at least.

The rough burr-thistle, spreading wide

Amang the bearded bear,

I turn'd the weeding-heuk aside,

An' spar'd the symbol dear:

No nation, no station

My envy e'er could raise,

A Scot still, but blot still,

I knew nae higher praise.







4 comments:

  1. Find outdoor tiles
    At Gaiastone we take great pride on the values we bring into work; we are passionate about natural stone, and we are also passionate about our environment. In fact, our name, Gaiastone, means Stone from the Earth.

    ReplyDelete
  2. The Noble Floors Wholesale offer online a huge online shopping catalog with more than 15,000 different flooring like tile, ceramic tile, laminate, glass tiles, natural stones, travertine, marble and pavers.

    ReplyDelete
  3. Great survey, I'm sure you're getting a great response.
    Ceramic tile

    ReplyDelete
  4. Are you looking for high quality kitchen and bathroom tiles in Perth, have a look through some of luxecollections Ceramic Tiles in Perth

    ReplyDelete